گارانتی کالاییRFT

چگونه از گارانتی کالا RFT استفاده کنم؟

در صورت بروز خطا در عملکرد کالای ما، با پشتیبانی و خدمات پس از فروش واقعی، تمام سعی خود را در جلب رضایت شما انجام خواهیم داد.

  • 41 بازدید
چگونه از گارانتی کالا RFT استفاده کنم؟
admin_rftoos 2 شهریور 1402

چگونه از گارانتی کالا RFT استفاده کنم؟

کالایی با قابلیت اطمینان بالا یعنی آن کالا می تواند عملکرد و وظیفه خودرا در مدت زمان معین به انجام برساند، بنابراین استفاده از کلماتی مانند گارانتی بی قید و شرط یعنی نبودن محدودیتی در عملکرد و نبودن هیج محدودیت زمانی که با اصل تعریف قابلیت اطمینان در تضاد می باشد.

مراحل استفاده از شرایط گارانتی RFT به شرح زیر می باشد:

جهت بهره مندی از گارانتی بررسی کنید آیا کالای مورد نظر متعلق به برند RFT می باشد، برای این منظور شما می توانید از تفاوت در بسته بندی با لوگوی خاص RFT و یا مشاهده حک لیزری لوگو و اطلاعات کالا بر روی محصول استفاده کنید.

تمامی کالاهای برند RFT دارای (گارانتی یک ساله) به استثنا کاسه نمدها و لاستیک ساق سوپاپ که دارای (گارانتی 18 ماهه) برای مصرف کننده محترم می باشد.

آیا خرابی کالای شما در مدت زمان گارانتی آن اتفاق افتاده است؟ خودرو از قطعات پیچیده و متنوعی تشکیل شده است، این قطعات حساس علاوه بر کیفیت خود کالا بسیار تابع نصب مکانیک ماهر و متخصص می باشد، بررسی کنید آیا خرابی این کالا به دلیل انتخاب اشتباه کالا و یا نصب اشتباه نباشد.

در خودرو برای عملکرد مطلوب چندین کالا در کنش و واکنش با یکدیگر هستند، تا عملکرد نهایی حاصل شود، مشاهده شده خرابی یک کالا منجربه خرابی چند قطعه وابسته به کالای خراب شده است.در چنین مواردی به دلیل اینکه عامل خرابی کالا از منشا دیگری بوده است کالای شما گارانتی نمیشود.

گارانتی شامل کالای خراب یا ناقص است، پس کالای سالم و تاریخ گذشته شامل گارانتی نمی شود.

در صورت صحت موارد بالا شما می توانید جهت بهره مندی سریع از گارانتی کالا جهت بررسی خرابی کالا به کارشناسان ما تماس بگیرید با شماره 77-05138720088

در غیر این صورت می توانید کالا را جهت بررسی و بهره مندی از گارانتی به نمایندگی RFT عودت دهید. کالای تحویلی به نمایندگان RFT بعد از ارسال برای RFT در مدت زمان 1 ماه بررسی و پاسخ داده خواهد شد. در صورتی که گارانتی کالا پذیرفته شود، هزینه مطابق با فاکتور خرید شما عودت داده خواهد شد و در صورت عدم پذیرش، کالا به شما عودت داده خواهد شد.

مطالب مرتبط