قطعات خودرو

سلام به دنیای لوازم یدکی!

سلامی دوباره به بازار وسیع لوازم یدکی . پس از گذشت یک دهه فعالیت در حوزه تولید و تامین قطعات گیربکسی خودروهای داخلی در مجموعه RFT تصمیم بر آن شد، فروش آنلاین قطعات گیربکسی، کاسه نمد و لاستیک ساق سوپاپ را راه اندازی کنیم، تا بتوانیم قطعات کمیاب و پرمصرف را آسان تر و در […]

  • 39 بازدید
سلام به دنیای لوازم یدکی!
admin_rftoos 30 مرداد 1402

سلام به دنیای لوازم یدکی!

سلامی دوباره به بازار وسیع لوازم یدکی .

پس از گذشت یک دهه فعالیت در حوزه تولید و تامین قطعات گیربکسی خودروهای داخلی در مجموعه RFT تصمیم بر آن شد، فروش آنلاین قطعات گیربکسی، کاسه نمد و لاستیک ساق سوپاپ را راه اندازی کنیم، تا بتوانیم قطعات کمیاب و پرمصرف را آسان تر و در هر زمان ممکن در اختیار شما مشتریان محترم و عزیز بگذاریم.

از ما چه میخواید؟

خب مثل هر سایتی برای شروع کار برنامه هایی داریم. می خواهیم قطعاتی که بسیار پرمصرف و کمیاب، با قیمتی مناسب در اختیار شماعزیزان قرار دهیم تا در هرکجای این جهان هستی زندگی می کنید با سفارش آنلاین، قطعات RFT در سریع ترین زمان ممکن به دستتان برسد.

از شما چه می خواهیم؟

ازآنجایی که مهمترین لازمه موفقیت یک سایت حمایت کاربران آن سایت می باشد، تنها و تنها به حمایت و استقبال شما عزیزان نیاز داریم. ما را در شبکه های اجتماعی مختلف دنبال کنید تا به سریع ترین نتیجه برای خرید و اطلاع از تخفیفات ما برسید. مطمئن باشید ما هم به پاس قدردانی از این حمایت شما عزیزان مثل همیشه با کیفیت ترین قطعات را برای شما مهیا می کنیم.

چنانچه در خواست قطعه ای جدید را دارید میتوانید از لینک زیر درخواست کنید.

با تقدیم و احترام آرزوی موفقیت برای شما و RFT