قطعات خودرو

چی شد که RFT وارد دنیای یدکی شد؟

اولین و کامل ترین تامین کننده قطعات گیربکس در سراسر کشور

  • 74 بازدید
چی شد که RFT وارد دنیای یدکی شد؟
admin_rftoos 1 شهریور 1402

چی شد که RFT وارد دنیای یدکی شد؟

RFT با هدف تولید و توزیع قطعات گیربکسی به بهره برداری رسید، و امروزه با گذشت یک دهه فعالیت کاسه نمد و لاستیک ساق سوپاپ را نیز به سبد محصولات خود افزوده و با استقبال زیادی مواجه شده ایم.. تولید محصولات با کیفیت ، استاندارد، سبدی تکمیل از قطعات گیربکس خودرو ، قیمت رقابتی و ارائه خدمات مناسب و نیز تولید براساس نیاز مشتری در جهت جلب رضایت مشتریان از اصلی ترین ماموریت های RFT می باشد.

RFT قصد دارد با بهبود روندهای تولید، کاهش هزینه، کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات جایگاه خود را در بازار کشور ارتقا داده و با صادرات به خارج از کشور بازارهای جدیدی را برای خود و توسعه اقتصاد کشور تعریف کند.

اهداف و برنامه ها:

برنامه های بلند مدت و اهداف کلان RFT به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه تولید و توزیع قطعات یدکی، هم سو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1402 به شرح زیر می باشدو تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است:

1- توسعه سبد محصولات

2-توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه و ورود به بازرگانی خارجی

3- تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان

4- حمایت از تولیدکنندگان و تامین کنندگان

5- درک و پاسخگویی به موقع نیازها و انتظارات مشتریان جهت ایجاد ارزش پایدار

6- پایبندی به اصول مدیریت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآیندگرایی

7- کاهش هزینه و اتلاف در کلیه فرآیندها

برنامه های توسعه ای از قبیل مکانیزاسیون فرآیند بسته بندی، انبارداری و لجستیک نوین، خودکفایی در تولید دستور کار این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت سرآمد در حوزه بسته بندی و توزیع قطعات یدکی در کشور با همکاری سایر شرکت های گروه قرار دارد.