RFT با هدف تولید و توزیع قطعات گیربکسی به بهره برداری رسید، و امروزه با گذشت یک دهه فعالیت کاسه نمد و لاستیک ساق سوپاپ را نیز به سبد محصولات خود افزوده و با استقبال زیادی مواجه شده ایم.. تولید محصولات با کیفیت ، استاندارد، سبدی تکمیل از قطعات گیربکس خودرو ، قیمت رقابتی و ارائه خدمات مناسب و نیز تولید براساس نیاز مشتری در جهت جلب رضایت مشتریان از اصلی ترین ماموریت های RFT می باشد.
RFT قصد دارد با بهبود روندهای تولید، کاهش هزینه، کاهش قیمت و افزایش کیفیت محصولات جایگاه خود را در بازار کشور ارتقا داده و با صادرات به خارج از کشور بازارهای جدیدی را برای خود و توسعه اقتصاد کشور تعریف کند.
اهداف و برنامه ها:
برنامه های بلند مدت و اهداف کلان RFT به عنوان یک شرکت قدرتمند در حوزه تولید و توزیع قطعات یدکی، هم سو با اهداف استراتژیک و کلان گروه در سال 1402 به شرح زیر می باشدو تداوم و تحقق آن در اولویت برنامه های مدیران و کارکنان شرکت قرار گرفته است:
1- توسعه سبد محصولات
2-توسعه فروش از طریق ورود به بازارهای جدید خارج از شبکه توزیع گروه و ورود به بازرگانی خارجی
3- تمرکز بر ارتقای رضایت مشتریان و ذینفعان
4- حمایت از تولیدکنندگان و تامین کنندگان
5- درک و پاسخگویی به موقع نیازها و انتظارات مشتریان جهت ایجاد ارزش پایدار
6- پایبندی به اصول مدیریت دانش، تفکرات استراتژیک و فرآیندگرایی
7- کاهش هزینه و اتلاف در کلیه فرآیندها
برنامه های توسعه ای از قبیل مکانیزاسیون فرآیند بسته بندی، انبارداری و لجستیک نوین، خودکفایی در تولید دستور کار این شرکت برای تبدیل شدن به یک شرکت سرآمد در حوزه بسته بندی و توزیع قطعات یدکی در کشور با همکاری سایر شرکت های گروه قرار دارد.